Monday, April 12, 2010

ORANG BOHONG SALAH KITA BOHONG DOK DIAM-DIAM SUDAH

Selepas mengeluarkan isu Program Penyerahan Wang Elaun JKKKP tempoh hari. JTAR tertarik kepada satu respon yang menyatakan berita tersebut satu FITNAH serta wartawan Kosmo yang menulis berita tersebut juga tidak hadir pada majlis itu. Serta laporan polis juga akan dibuat oleh JKKKP untuk diambil tindakan terhadap wartawan tersebut.

Jika benar apa yang Suara Baling katakan, JTAR juga ingin memohon Suara Baling turut mencadangkan kepada JKKKP yang ingin membuat laporan polis tersebut untuk sama-sama melaporkan artikel yang dikeluarkan oleh Saudara Nahar Tajri, Berita Harian pada 2 Februari 2010 yang menyebut Azeez Rahim adalah anak jati Baling serta hidup dan membesar di Baling.

Jika mengikut artikel Berita Harian ini, jelaslah satu PEMBOHONGAN YANG NYATA sekali kerna Azeez Rahim bukanlah anak jati Baling serta tidak pun membesar di Baling.

Azeez Rahim adalah anak setinggan yang tinggal di kampong Medan Petaling Jaya menurut Agendadaily.

Dalam temuramah tersebut Azeez menyatakan dia dibesarkan dan menetap di Kuala Lumpur.

Jadi adakah patut JKKKP yang hendak menyaman wartawan Kosmo turut menyaman wartawan Berita Harian? Atau pon apa yg di cakap Azeez semasa temuramah bersama Agendadaily silap dan perlu menyaman Agendadaily juga?

Persoalan yang besar di sini kenapa Wartawan Berita Harian, Nahar Tajri menyatakan yang Azeez Rahim adalah anak jati Baling?

Bagi JTAR mudah saja, Azeez cuba membuatkan rakyat Baling lebih muak serta meluat dengannya bagi memudahkan kerja melumpuhkan UMNO dari dalam sepertimana yang kita umum ketahui beliau adalah sahabat yang cukup baik dengan LIABILITI UMNO iaitu Khairy Jamaluddin.


No comments: